Scream 2

Jag och mamma satt och tittade på Scream 2 som gick på tv ikväll. Både jag och mamma har sett filmen innan, men det var nog en 6-7 år sen jag såg filmen sist. Men iallafall så vi (eller iallafall jag) satt o gissade vem mördaren var. Trodde först på fel person, eftersom han mördades sen. Men andra personen jag gissade på var mördaren! Yeay, Aja helt onödigt inlägg egentligen. Vet inte vart jag vill komma med inlägget. Jag och mamma såg screm, jag gissade på mördaren, bla, bla, bla. På tal om annat så har jag nu oxå lyckats vända helt på dygnen, så nu istället för att sova ska jag se iallafall ett avsnitt av Grey's anatomy (har nu sett klart One tree hill, som för övrigt är bland den bästa serien jag någonsin sett) Så hoppas att Grey's är lika bra, men har bara sett några avsnitt, och än så länge har jag inte blivit besviken :) Ha det bäst. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0